10 produse Kiko pe care le recomand

Brandul Kiko nu mai este o noutate in Romania, ba din contra, a devenit din ce in ce mai cautat. Din pacate nu s-au deschis magazine fizice (inca, am o banuiala ca vor ajunge si pe la noi.. la un moment dat) iar singura medolitate de a pune mana pe produsele lor este prin comanda online. Daca suntem norocase si avem ceva rude/prietene in Italia sau in alte tari care detin magazine Kiko, atunci suntem si mai castigate, pentru ca putem comunica cu persoana respectiva si ne poate da cateva pareri live, din magain.

Dar ce te faci cand nu ai pe nimeni in strainatate, cand vorbitul la telefon cu personalul magazinului nu este punctul tau forte, avand in vedere ca nici nu te-ai hotarat asupra comenizii iar rebdarea lor e pusa la incercare? Aici intervin eu!

Mi-a venit idea acestui articol vazand ca unele fete chiar apreciaza acest brad, sunt atrase de preturile lor accesibile dar nu au curaj sa plaseze o comanda, nestiind ce sa aleaga. Sincer pana sa se deschida un magain in orasul in care stau am avut si eu aceasta problema. Acum detin cateva produse Kiko pe care as vrea sa vi le prezint pe scurt si sa va spun daca merita cumparate sau nu, din punctul meu de vedere.

 

 

1. Ojele

Inainte sa se descihda magazinul Kiko in oras, mi-am facut curaj si am plasat prima mea comanda. Am scris atunci un articol cu cateva impresii pe care il puteti citi aici.

Am descoperit Kiko cautand pe Google oje de calitate. Intrand pe site-ul lor, am descoperit o gama variata de produse si chiar daca aveam in plan sa comand oje, am terminat prin a comanda doar o oja si anume nuanta 20. A fost prima oja Kiko si a fost dragoste la prima vedere. Dupa cum se vede de atunci mi-am cumparat altele si inca nu m-am saturat.

Sunt rezistente, culoarea e opaca cu un sigur strat si cel mai fain e ca au o gama foarte larga de culori! Costa in jur de 4 euro dar pe site sunt reduceri mai mereu.

Daca iti faci manichiura acasa si ai vrea sa incerci ojele lor, recomand cu caldura gama Power Pro.

Cea din mijloc din gama Velvet Satin are un finish mat, e frumoasa dar nu m-a dat pe spate la capitolul rezistenta ( fara base&top coat).

wp-image-1156916817jpg.jpg

2. Rujuri

Spre rusinea mea, din toate gamele pe care le au am incercat doar pe acestea mate si in trecut din cele basic. Tin minte ca aveam un nude care facea buzele catifelate si avea o rezistenta medie. Dar ce iti poti dori mai mult de la un ruj cremos nude? Mi-a placut mult acela, l-am terminat si chiar nu inteleg de ce nu l-am mai recumparat. Trebuie sa tin minte pentru data viitoare cand ajung prin magazin.

Cele doua nuante pe care le detin acum sunt 02 si habar nu am care e cealalta ( poate 12,13?) pentru ca s-a sters. Oricum daca vrei sa-l vezi mai bine i-am facut review aici. Probabil se observa care e cel mai nou in trusa, l-am cumparat vara asta si l-am folosit mai mereu. V-am aratat un swatch in articolul de aici (Summer lovin tag).

Pe langa finish-ul mat, rezistenta acestor rujuri e uimitoare. Poti manca, bea si chiar poti da pupici fara sa-ti fie frica ca voi lasa urme. Imi plac la nebunie si toamna asta cu siguranta mai adaug o culoare in tursa!

 

wp-image-904502167jpg.jpg

3. Fond de ten

My all time favorite foundation!

Nu am apucat sa ii fac inca review pentru ca poze si pentru ca lumina si pentru ca multa munca si in ultima vreme am fost foarte ocupata de n-am avut timp nici de social media! Dar o sa ii fac de indata ce prind ceva timp liber si chef.

 

In primul rand vreau sa spun ca sunt super-mega-extra indragostita de acest fond de ten. Il folosesc zilnic si nu cred ca o sa ma satur vreodata de el.

Second skin foundation? Hell yes! 

Este un fond de ten lichid, are o acoperire medie si este atat de light incat pe langa ca se imbina cu pielea atat de bine ca nici nu se vede, nu se simte. Nuanta mi se potriveste manusa, defapt e singurul fond de ten a carui noanta mi se potriveste atat de bine. Dar gata pentru acest articol, mi-a exprimat entuziasmul dar mai multe veti vedea in viitorul review!

Pe langa Liquid Skin, am vazut intr-un video al Mariei Dumitrescu ( in care va arata un Haul Kiko ) un fond de ten dintr-o alta gama, ceva mai ieftin dar de care ea este foarte incantata. Veti mai vedea si multe alte produse Kiko despre care va vorbeste si va arata swatch-uri si cred ca este un video relevant pe care ar trebui sa-l luati in considerare daca doriti sa plasati o comanda Kiko.

wp-image-1511333645jpg.jpg

4. Sprancene

La numarul 4 am combinat produsele pentru sprancene pe care le am de la ei. In caz de nu stiati, eu ma pensez singura acasa. Pentru mine nu e o bataie de cap, am sprancenele destul de bogate si imi este usor sa-mi mentin forma sau sa fac modificari in caz de vreau o schimbare.

Penseta este din metal si este foarte buna. Prinde si cel mai mic fir de par, fara sa-l scape/rupa si sa-mi produca durere in plus. Periuta chiar daca e numita eyes205 eu o folosesc exclusiv pentru periatul sprancenelor. Isi face treaba excelent!

Primul gel de sprancene pe care l-am incercat este acesta si chiar daca aproape l-am terminat, nu-mi vine sa-l arunc si mai trag de el, folosindu-l doar la ocazii speciale! haha

Le recomand pe toate trei, merita si ultimul cent.

wp-image-436649652jpg.jpg

5. Creion de buze

Am ajuns in posesia acestui creion dupa ce am fost sa reachizitionez rujul pe care l-ati vazut mai sus, doar ca surpriza nu era pe stoc si nu stiau cand va reveni. Asa ca am rugat-o pe fata de acolo sa-mi recomande un ruj cu o culoare asemanatoare. Din pacate nu aveau nimic asemanator inafara de acest creion de buze. Am fost mai mult decat incantata asa ca l-am luat.

Rezista bine pe buze, este cremos dar nu prea cremos. Adica compozitia perfecta pentru o rezistenta indelungata. Dupa ce-l aplic, ma dau cu balsamul de buze de la Eucerin Lip Activ ( un balsam de buze mat) si obtin combinatia perfecta.

Mai aveau nuante frumoase asa ca recomand aceasta gama cu incredere. Eu nu am fost dezamagita.

wp-image-1334457020jpg.jpg

6. Contur

Imi place tehnica contouringului si am fost incantata sa gasesc un produs crema pentru acest scop. M-a atras in primul rand culoarea, nu prea inchisa, pentru ca totusi nu-mi doresc un contur exagerat, chiar daca este seara. De asemenea mi-a placut ca in locul unei nuante deschise de contur este un iluminator crema.

Ambele se amesteca bine si se comporta frumos pe ten. Cu aceasta paleta de contur obtin un finish natural si chiar o recomand, mai ales daca si tu cauti acelasi rezultat ca si mine.

Apropo v-am aratat un swatch pe Instagram, check it out!

 

7. Farduri

Ceea ce vedeti in poza sunt unele dinte cele mai ieftine farduri pe care le au iar eu cand le-am cumparat le-am gasit la reducere. Am dat nu mai mult si nu mai putin de 1 euro/buc. Inafara de fardul duo care a fost vreo 3.

Acum ca v-am lamurit cu pretul, trebuie sa va spun ca raportul este calitate-pret.

De ce le recomand? Pentru ca sunt ieftine si pentru ca sunt mai mult decat perfecte pentru incepatoare. Au niste culori superbe in aceste game Infinity si Infinity+. Nu sunt extrem de pigmentate dar au o compozitie super faina. Daca le folositi cu pensula umeda sunt si mai misto.

Cred ca, daca esti la inceput si nu vrei sa cheltuiesti o avere pe farduri atunci crede-ma ca sunt mi-nu-na-te! In video-ul pe care vi l-am recomandat mai sus, Maria va arata si cateva farduri din aceasta gama.

 

wp-image-1918211504jpg.jpg

 8. Mixing solution

Nici nu necesita prea multe prezentari. Daca esti cat de cat la curent cu lumea machiajului atunci stii ca aceasta solutie este utila intr-o trusa de machiaj, dar nu obligatoriu necesara.

Poti crea ce culoare de eyeliner vrei, daca amesteci aceasta solutie cu pigmenti sau poti intesifica culoarea unui fard, totul depinde de ce planuri ai cu ea.

Pentru orice vrei sa o folosesti, iti zic sigur ca-si face treaba. Daca erai in cautare de asa ceva, iti zic sigur: ai gasit produsul potrivit. Recomand!

wp-image-44044502jpg.jpg

9. Invisible Powder

Pudra libera translucida, matifianta. Este descrierea perfecta pentru aceasta pudra. Fixeaza machiajul, matifiaza ( pentru cateva ore, apoi necesita reaplicare, mai ales daca esti la o petrecere unde transpiri, sau daca ai tenul gras ), poti face backing, opreste concelaerul sa intre in liniile fine, mareste rezistetna machiajului, cam tot ce ar trebui sa faca.

Sunt foarte multumita si de aceea o si recomand. Din nou, un produs util dar nu obligatoriu in trusa de machiaj.

10. Cleansing Face Brush

V-am vorbit despre acesta perie de curatare a fetei in articolul de aici unde va aratam rutina mea de ingrijire a fetei. Nu mai are rost sa ma repet asa ca tot ce pot sa zic este ca o recomand, mai ales celor care nu au deja acasa o perie de curatare electrica.

Pensule de machiaj

Probabil ai observat ca am adaugat prin poze cateva pensule si anume:

Face107 – Pensula pentru fond de ten, super moale, cu o cavitate micuta in care se presupune ca pui fondul de ten ( lucru pe care nu il recomand daca nu vrei sa termini sticluta de fond de ten intr-o saptamana ) .

Eyes205 – despre care v-am vorbit deja, o folosesc pentru periatul sprancenelor si isi face treaba de minune. Perii sunt moi, nu ma zgaraie si sunt densi astfel incat desparte foarte bine firele de par.

Eyes200 – Pensula de blanding, super pufoasa si super moale, o ador! Este foarte usor de amestecat culorile intr-un machiaj, ce sa mai, am doar cuvinte de lauda la adresa ei.

Sunt singurele trei pensule pe care le am si le recomand pe toate, mai ales cea pentru blending. Love, love, love!

 

 

Acesta sunt cele 10 produse Kiko pe care le recomand, spuneti-mi daca v-am facut curioase si daca va ajuta in cazul in care doriti sa plasati o comanda pentru prima data de pe site-ul Kiko.

 

Cu drag,

sketch-1456166001755.jpg


16 gânduri despre “10 produse Kiko pe care le recomand

  1. Am auzit în multe locuri vorbindu-se de produsele acestea, dar nu le-am prea dat atenție. Ojele și rujurile sunt slăbiciunile mele; cred că voi lua în considerare și brandul acesta pe viitor.
    Un articol foarte util 👌

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mulțumesc mult! Mă bucur că-l găsești util.
      Dacă te uiți puțin pe site-ul lor vei vedea ca au multe game atât la oje cât și la rujuri. Sper să găsești ceva să-ți placă, dacă te gândești să dai o comandă în viitor.
      Pupici 😘

      Apreciat de 1 persoană

  2. Kiko face delivery si in Romania si au foarte multe promotii si reduceri pe site. Mie imi plac foarte mult produsele lor. Momentan am cateva oje, eyeliner , rujurile mate pe care le ador si o mascara. Mi se par produse bune si ieftine. Speram sa ajunga si la noi magazinele… Daca nu o sa mai fac o lista pe cand ies din tara 😅

    Apreciat de 1 persoană

    1. Da, tocmai de aia m-am gândit să recomand câteva produse, poate vin în ajutorul celor care vor să comande și nu știu ce sau le este frică să nu arunce banii pe geam. Cum e rimelul și care este acela? Aș vrea să încerc și eu rimelurile lor da nu știu ce sa aleg!:))

      Apreciat de 1 persoană

      1. Luxurious lashes extra volume si volume and definition top coat mascara. Mie imi plac mult. Am avut acum cativa ani un rimel care era verde de la kiko dar nu il mai aveau. Cel roz- volume and definition top coat imi face genele lungi si curbate. Nu pot sa zic ca face minuni dar arata bine pe ochi :))

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu