Ingrijirea unghiilor acasa pas cu pas

image

     A trecut în sfârșit o perioadă stresantă din viața mea și am găsit timp să-mi fac manichiura! Yeeey! But surprise! Am făcut poze întregului proces și am să fac un tutorial dar mai multe detalii la sfârșitul articolului. Așadar astăzi vă arăt cum îmi îngrijesc și pregătesc eu unghiile pentru manichiură, săptămânal – acasă.

       De când am renunțat la unghiile cu gel/acril, am redescoperit o pasiune de a mea mai veche și anume să-mi fac manichiura. Să încerc tot felul de modele și trucuri. Să-mi pun imaginația la încercare. Pentru mine e o plăcere și un moment relaxant când vine vorba să mă joc cu diferite culori, să fac tot felul de combinații etc. Totuși, ca să îmi pot face manichiura acasă a trebuit să acord mai multă atenție unghiilor mele.

      Când am scris despre trecerea de la tăiat la împins cuticulele AICI și cele 7 tipsuri pentru cuticule frumoase AICI, spuneam că e bine ca în fiecare săptămână sau chiar o dată la două săptămâni să rezervăm o oră-două îngrijirii lor. Acolo e un întreg ritual dedicat cuticulelor pe care eu îl urmez, dar astăzi am făcut ceva mai mult și am să arăt pas cu pas ce fac în fiecare săptămână ca să-mi păstrez unghiile într-o stare bună, perfectă pentru un nou model de manichiură.

ÎNGRIJIREA UNGHIILOR ACASĂ PAS CU PAS! 

     Înainte de orice altceva îmi aranjez pe masă tot ce am nevoie, ca să nu umblu de nebună prin casă cu mâinile pline de ulei sau cu oja proaspăt aplicată..if you know what I mean 😉

1. La pasul unu, am nevoie de dizolvant pentru ojă (în cazul în care aveți resturi de ojă pe unghii), eu folosesc aceste dischete îmbibate într-o soluție uleioasă care îndepărtează foarte ușor orice urmă de ojă. Îmi plac mult pentru că nu conțin acetonă și sunt delicate cu unghiile mele.

image

2. Al doilea lucru pe care îl fac este să mă ocup de forma unghiilor. Dacă sunt lungi să le scurtez, dacă am unghii rupte să le aduc la același nivel sau dacă vreau să schimb forma cum am făcut de data aceasta. Pentru asta folosesc o pilă cu două fețe, cu una scurtez și schimb forma iar cu cealaltă finisez.

image

TIP: Pilitul se face într-o singură direcție, altfel unghiile se vor exfolia. Nu este corectă mișcarea de du-te-vino! Dacă vrei să eviți exfolierea unghiilor, plia o vei mișca într-o singură direcție. Dacă vrei să scurtezi o lungime considerabilă este indicată folosirea în primă fază a unei unghiere, apoi finisarea cu pila.

3. Relaaaaxx..cu forfecuța nu îmi tai cuticulele ci o folosesc în cazul în care am piele care se exfoliază în jurul unghiei. Este bine să fie îndepărtată pentru a evita unscarea/ruperea/agățarea ei.

4. Plia cu 4 fețe este bună în situații ca cea de mai jos:
(folosesc doar fața nr. unu și doi)

image

image

5. Te vei întreba de ce folosesc ulei de cuticule când oricum am de gând să stau cu degetele în apă?! Păăi, acesta este un pas opțional, dar mie îmi place să-mi masez unghiile și cuticulele înainte de asta, pentru că ele sunt uscate și vor absoarbe o parte din ulei in no time. Puls că, după asta oricum ar trebui să mă spăl pe mâini așa că în felul acesta nu fac treaba de două ori. Acest ulei de la Essie nu intră foarte repede în piele așa că am timp să-mi masez fiecare unghie în parte iar apoi să trec imediat la pasul 6.

image

6. Într-un bol, pun apă caldă spre fierbinte (atât cât pot suporta, să am o senzație confortabilă și relaxantă) și adaug câteva picături din aceste două minunății. Ulei de ricin și ulei de marula&baobab. Puteți să adăugați câte feluri de ulei vreți și în ce combinații doriți. Nu stau mai mult de 5 minute cu degetele în apă, pentru că atât pielea cât și unghiile s-ar îmbiba prea mult cu apă și ar căpăta acel aspect de burete. În timpul acela, îmi masez din nou unghiile și cuticulele.

7. După ce am terminat de stat cu degetele în apă, am două feluri diferite de a aborda acest ultim pas :
– dacă urmează să-mi fac manichiura, mă voi spăla pe mâini cu săpun și cu o perie de unghii le voi exfolia bine iar în același timp mă asigur că nu rămâne ulei să-mi strice manichiura.
– dacă nu, cu un șervețel șterg surplusul de apă de pe degete și gata! Stratul fin de ulei rămas în urmă va continua să hidrateze unghia.

image

Abia acum voi folosi un bețișor din lemn de portocal (sau oricare altul aveți) pentru a împinge ușor cuticulele.

image

       Acesta este rezultatul final, îmi pare rău că poza de „înainte” am făcut-o cu iPhone iar cea de „după” cu telefonul meu Sony și calitatea diferă, dar sper că se poate observa diferența.

image

image

Pentru articolul următor am strâns câteva Tips&Tricks pentru o manichiură rezistentă și în plus am să fac un tutorial la alegere dintre:

image

image

Care este modelul tău preferat? Pe care ai vrea să îl fac în tutorial?

Cu drag,

image

👍💗Dacă ți-a plăcut acest articol și ți se pare util, dă un Share să-l citească și prietenii tăi.

THANK YOU! L o t s o f h u g s!

🎀Mă mai poți urmări pe :
💛 Facebook  💙  Twitter 💜 Instagram 💚

💌💭Dacă ai întrebări nu ezita să mă contactezi.

👍Like 💭Share 👀Follow


8 gânduri despre “Ingrijirea unghiilor acasa pas cu pas

  1. Inainte sa primesc mailul cu noua ta postare, ma gandeam ca trebuie sa ajung la The Body Shop sa imi cumpar pile :)) Un ritual similar cu al tau il urmez si eu, mai putin partea cu cuticulele.
    P.S. Abia acum am remarcat ca ai palmele la fel de brazdate ca si ale mele. Apparently, we have a complicated life.

    Apreciat de 2 persoane

    1. Hahaahahahahaa nici nu m-am gândit la palme când am făcut pozele!:)) Coplicated yes dar după linia vieții va fi Looong complicated life! :)) Adooor să-mi pregătesc unghiile pentru manichiură. De obicei fac asta seara ca să las uleiul să acționeze mai mult timp.

      Apreciază

Lasă un comentariu